niedziela, 4 października 2015

Pracowity weekend

Witam was,

Ostatni weekend był dla mnie bardzo pracowity. Dzięki uprzejmości moich znajomych Joanny i Marcina mogłem uczestniczyć w ceremonii ślubnej. Był to mój pierwszy reportaż ślubny. Byli pierwszą parą, która zgodziła się abym mógł uczyć się fotografii oraz realizować swoją pasję w zamian za zdjęcia. Pracowałem, jako drugi fotograf, więc mogłem sobie pozwolić na swobodę w ujęciach czy to  w Kościele czy w lokalu. Mam nadzieje, że wykonane prze zemnie fotografie będą się im podobać ;)  Głównym fotografem był Pan Marcin Głuszek. Z tego miejsca chciałem mu bardzo podziękować za cenne rady dotyczące ślubnego reportażu.

Zdjęć niestety jeszcze nie mam obrobionych. Powodem tego stanu rzeczy jest ich ilość tj. 2500 :) Prawdę mówiąc ta liczba mnie przeraża. Nie wiem, kiedy uporam się z tym zadaniem. Jedno jest pewne na pewno was o tym poinformuje ;)


Niedziela zaś minęła mi na odsypianiu wesela. Oprócz wspomnianej czynności miałem okazje realizować foto relację z meczu lokalnego klubu piłkarskiego LZS Strażak Karsy. Na szczęście ilość wykonanych fotografii pozwoliła mi dziś je wszystkie przeglądnąć i obrobić. Jutro postaram się zamieścić tutaj TOP 10 najlepszych fotek z tego wydarzenia.

Do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz