czwartek, 29 września 2016

Pierwsze urodziny bloga - Podsumowanie

Witam was.
Dokładnie rok temu, za namową znanego Tarnowskiego Fotografa Pana Tomasza Sobczaka założyłem ten blog.
Początkowo myślałem nad fanpagiem na Facebooku jednak doszedłem do wniosku, że blog będzie znacznie bardziej oddawał mój fotograficzny rozwój.
Spoglądając na moje pierwsze posty sporo się zmieniło. Jednak ja wciąż nie do końca jestem zadowolony z efektów; chce lepszych ujęć, ciągle próbuje nowych technik obróbki fotografii.
Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim osobom które tu zaglądają, fanom, wszystkim którzy zaufali mi i powierzyli różnorakie zlecenia. 
Dziękuje również mojej rodzinie, dziewczynie Kamili za wsparcie oraz wszystkim znajomym :)
To dzięki wam mogę z przyjemnością prowadzić ten fotograficzny pamiętnik.
Pragnę jeszcze wspomnieć że średnio codziennie byliście tutaj ok. 23 razy natomiast absolutny rekord padł w tym miesiącu już na dzień dzisiejszy jest średnio 41 odsłon dziennie.
Jeszcze raz dzięki, zapraszam częściej :)


fotoblog, grafika, krzysztof,los,roczek, photoshop, adobe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz